اطلاعیه مهم: مهلت پرداخت “حق ثبت نام انجمن شیمی ایران”

حق ثبت نام انجمن شیمی ایران

شرکت کنندگان لازم است حق ثبت نام اولیه را طبق جدول ارائه شده به نام انجمن شیمی ایران از طریق کلیک روی درگاه اینترنتی

https://www.ics.ir/fa/Services/detail/2056

واریز نمایند و تصویر فیش واریز و گواهی تائیدیه واریز شده را از بخش سفارشات در صفحه پیشخوان پروفایل خود دریافت نمایند و در وبسایت هشتمین کنفرانس زئولیت ایران بارگزاری نمایند. بدیهی است که پس از بارگزاری دو مورد فوق‌الذکر در وبسایت کنفرانس مذکور، می‌توانید نسبت به ارسال چکیده مقالات خود اقدام نمایید.

تمامی ثبت‌کنندگان ( عضو و غیر عضو) در کنفرانس ملزم به دریافت گواهی پرداخت از دبیرخانه انجمن شیمی و ارائه آن به دبیرخانه کنفرانس می‌باشند.

در صورت وجود هرگونه ابهامی با دبیرخانه انجمن شیمی ایران به شــماره تلفن 02188808066 و یا ایمــیل chemistry_ics@yahoo.com در ارتباط باشید.

تصویر مربوط به فیش واریز و گواهی تائیدیه دریافتی از انجمن شیمی ایران را در قسمت فایل‌های تکمیلی آپلود نمایید. لازم به ذکر است که مهلت واریز و آپلود تصاویر آن تا ساعت 24 روز شنبه سوم تیرماه است و پس از آن امکان ارسال فیش نخواهد بود و همچنین در صورت عدم ارسال موارد فوق مقالات داوری نخواهد شد.

در حال حاضر برای نویسندگان،دسترسی حذف یا اضافه کردن فایل‌ و همچنین اصلاح و تغییر در جزئیات مقاله وجود دارد. نویسندگانی که قبلا مقالات خودرا ارسال کرده‌اند می‌توانند با کلیک روی کد مقاله و ورود به صفحه اصلاح مقاله، اصلاحات خود را انجام و فایل‌های تکمیلی خودرا آپلود نمایند. این امکان فقط تا پایان روز شنبه 1402/4/3 وجود دارد.